Гвардійці передають досвід учасникам молодіжної гри «Сокіл» («Джура») - НГУ

Військовослужбовці Нацгвардії взяли участь у другому обласному етапі військово-патріотичної молодіжної гри «Сокіл» («Джура»). Закарпатські гвардійці показали школярам зразки озброєння та обмундирування, показали дітям порядок розбирання та збирання автоматів, кулеметів та снайперських гвинтівок. Досвідчені інструктори провели заняття з тактики та медицини.

Найбільшу зацікавленість в дітей викликали заняття з медицини, адже окрім накладання турнікетів інструктор Тетяна провела практичні заняття – учасники гри відпрацювали навички надання першої допомоги для реалістичних манекенах.

«Звісно, дітям було набагато цікавіше відпрацьовувати на практиці те, що я їм розповідала під час теоретичної частини. Такі непрості операції, як, наприклад, тампонування рани робили з ентузіазмом. Відразу відчувається, що вони налаштовані отримувати ці знання і навички. Це приємно», – поділилася думками Тетяна.

Богдан – інструктор з бойової підготовки – продемонстрував учасникам гри «Джура» зразки озброєння показав, як працюють механізми зброї, як і навіщо її чистити. Також показав дітям деякі зразки вибухонебезпечних предметів і нагадав головне правило: «Не твоє – не бери!» Якщо вже десь побачив щось схоже на міну, то негайно треба викликати поліцію чи ДСНС і не ворушити знайдену міну. Заняття з тактики провів інструктор Іван. Чоловік показав юнакам і юнкам, як працювати в парі, пересуватися на полі бою, прикривати один одного.

«Під час таких занять відразу відчувається, в яких класах діти працюють на таких заняттях, а де прогулюють. Дуже вразила команда «Тиса». Вони дуже чітко виконали всі вправи практично з першого разу. Тобто видно, що діти не лише вміють це робити, але і розуміють, чому рухатись треба саме так, і зміщуватись з лінії вогню саме в таких порядках», – розповів Іван.

Такі заходи дуже корисні, кажуть нацгвардійці, адже за кілька років більшість цих хлопців, а, може і дівчат, підуть в армію, і ці навички їм дуже допоможуть на перших етапах.

Перейти до вмісту