Військовослужбовці 25 бригади охорони громадського порядку імені князя Аскольда постійно вдосконалюють навички введення бою. Цього разу вони проходили навчання на стрілкових симуляційних системах мультимедійної платформи «Strata 22».
![](https://ngu.gov.ua/wp-content/uploads/2024/04/1-37.jpg)
![](https://ngu.gov.ua/wp-content/uploads/2024/04/2-32.jpg)
![](https://ngu.gov.ua/wp-content/uploads/2024/04/3-30.jpg)
![](https://ngu.gov.ua/wp-content/uploads/2024/04/4-30.jpg)
![](https://ngu.gov.ua/wp-content/uploads/2024/04/5-22.jpg)
![](https://ngu.gov.ua/wp-content/uploads/2024/04/6-19.jpg)
![](https://ngu.gov.ua/wp-content/uploads/2024/04/7-16.jpg)
![](https://ngu.gov.ua/wp-content/uploads/2024/04/8-12.jpg)
![](https://ngu.gov.ua/wp-content/uploads/2024/04/9-8.jpg)
![](https://ngu.gov.ua/wp-content/uploads/2024/04/10-9.jpg)
«Розкривається комплекс із проєкційними екранами, військовий бере масогабаритний макет необхідної зброї, опановує техніку та вчиться стріляти — короткий опис того, як відбувається навчання. Крім проєкційних екранів, використовуємо окуляри віртуальної реальності для Stinger, щоб отримати доступ до картинки на 360 градусів. На заняттях також навчаємо введення вогню: від того як виявити, зафіксувати та уразити ціль до інформації про пастки та як їх уникнути», – розповів інструктор Максим.
Заняття на інтерактивних тренажерах забезпечує ефективне тренування у безпечних умовах, зменшуючи ризик травм та економлять час і ресурси, що можуть бути витрачені на організацію реальних навчань.
«На заняттях військовослужбовці працюють зі зброєю, з якої на полігоні не постріляєш. Щоб навчитися, треба зробити приблизно 50 пострілів. У кожного бійця по-різному, однак це немалі гроші, а віртуальні тренування значно економлять час та кошти, залишаючи відчуття наближеними до реальності», – доповнив інструктор.
Відділення інформації і комунікації Північного Київського ТУ