Неділя, 28 Лютого, 2021 - 08:08
05 Сер 2015

В інформаційному агентстві «Укрінформ» відбулася прес-конференція на тему: "Конвоювання як одне із завдань Національної гвардії України" (ВІДЕО)

Сьогодні, в інформаційному агентстві «Укрінформ» відбулася прес-конференція на тему: "Конвоювання як одне із завдань Національної гвардії України" за участю полковника Сергія Осадчука - заступник начальника управління з конвоювання Головного управління Національної гвардії Україи.

 

Під час зустрічі з журналістами були озвучені питання законодавчої бази щодо виконання НАціональною гвардією України завдань з конвоювання, екстрадиції та охорони підсудних, аспекти діяльності та укомплектування особовим складом відповідних підрозділів, а також увага приділялася проблемним питанням, які потребують вирішення на даний час.

 

Полковник Сергій Осадчук розповів про види конвоювання та особливості кожного з них.

 

Слід відмітити, що окрім повсякденних завдань, підрозділи Нацгвардії з конвоювання залучаються до участі в антитерористичній операції. Майже 50% особового складу цих підрозділів у той чи інший період були задіяні для виконання завдань на сході України.

 

Щодо технічного забезпечення, варто зазначити, що більшість спеціальних вагонів досить застарілі. Так, найновіші з них випущені ще у 1991 році. Ситуація зі спецавтомобілями є кращою.

 

Новітні системи сигналізації, відеоспостереження, вентиляції, кондиціювання та обладнання вагону відповідно до сучасних норм, необхідні для якісного виконання завдань військовослужбовцями, адже, наприклад, перевезення може тривати декілька днів і у спеку температура всередині вагону старого зразка досягає 50 градусів чи вище, а залишити вагон чи послаблювати пильність ніхто не має права. Навіть у таких умовах особовий склад варти якісно виконує свої завдання, проте такі проблемні питання наразі потребують вирішення.

 

З метою вдосконалення обладнання спеціальних вагонів для перевезення осіб, які знаходяться під вартою вивчався досвід інших країн. Для нових та сучасних видів вагонів пропонувалося зменшення кількості камер, обладнання новими видами вентиляції та кондиціювання, відмова від твердого палива, яке застосовується для приготування їжі. Поновлення парку залізничних вагонів потребує вирішення на рівні держави, оскільки питання досить актуальне та потребує значного фінансування.

 

Прес-служба НГУ