НАЦІОНАЛЬНА ГВАРДІЯ УКРАЇНИ

Телефон довіри (044) 226-22-52

У Національній академії Національної гвардії України продовжується проведення сумісних занять у напрямку вивчення стратегічних комунікацій. Такий формат занять передбачає вдосконалення знань курсантів та офіцерів Академії шляхом спільної роботи з викладачами медіакомунікацій харківських закладів вищої освіти, журналістами та представниками пресслужб.

Цього разу з курсантами гуманітарного факультету пройшло заняття в рамках дисципліни «Стратегічні комунікації». Викладає дисципліну доцент кафедри філології, перекладу та стратегічних комунікацій, кандидат філологічних наук Лілія Дорошина.

 

Сьогодні майстер-клас провела старший викладач кафедри медіакомунікацій соціологічного факультету Харківського Національного університету імені В. Н. Каразіна Наталя Дрозд. Зустріч стосувалася особливостей підготовки пресрелізу для журналістів. Під час заняття курсанти дізналися про види пресрелізів, різноманітність, їх специфіку та особливості прескіту.

«За останні 6 років, майже щодня я співпрацюю з представниками Національної гвардії і дуже цьому рада. Я впевнена, що саме НГУ – надія майбутньої потужної української армії,  – зазначає  Наталя Дрозд. – Дуже приємно, що саме мене, як журналіста, запросили на це заняття. Мені подобається, що хлопці та дівчата не просто сиділи та слухали, а спілкувалися між собою, обговорювали непередбачувані ситуації, які можуть скластися надалі».

 

Наталя Дрозд наголошує, що саме зараз на заняттях увага приділяється тому, щоб зробити армію відкритою для суспільства через співпрацю із журналістами.

«Відкритість – сучасний формат найпотужніших армій світу. Я хочу щоб саме НГУ стала такою першою структурою в Україні», – додає журналістка.

 

Радник командувача НГУ зі стратегічних комунікацій Дмитро Брук вважає такі заняття з курсантами надважливими. Він зазначає, що головною метою сумісних занять є залучити журналістів з великим досвідом та навчити майбутніх офіцерів налагоджувати взаємовигідну співпрацю зі ЗМІ.

«Ми навчаємо майбутніх офіцерів бути відкритими для ЗМІ та суспільства, допомагати журналістам висвітлювати військову тематику, яка, враховуючи специфіку завдань та функцій НГУ є складною, – зазначає Дмитро Брук. – Важливо, щоб усі фахівці, яких готує Академія, розуміли важливість стратегічних комунікацій, співпраці із засобами масової інформації та громадськістю».

 

Слід нагадати, що саме така стратегія обрана Міністерством внутрішніх справ та командуванням НГУ – бути відкритими та зрозумілими для суспільства.

 

В рамках проєкту вже був проведений ряд занять із журналістами-практиками, а більшість таких занять у курсантів попереду.

 

Відділ міжнародних зв’язків, інформації та комунікацій НА НГУ