НАЦІОНАЛЬНА ГВАРДІЯ УКРАЇНИ

Телефон довіри (044) 226-22-52

 

Прес-офіцери Національної гвардії з різних регіонів України пройшли триденні навчання зі стратегічних комунікацій. Збори проходили за допомогою відеоконференцзв’язку.

 

Комунікації у кризових ситуаціях, контент-аналітичні дослідження медіа та соціальних мереж, сучасні підходи до створення репортерських, аналітичних та рекламних матеріалів, психологічні особливості підготовки інтерв’ю з військовослужбовцями, боротьба з фейками, сторітейлінг, особливості підготовки контенту для різних соціальних мереж та ефективні стратегії його просування, роль соціокультурних проєктів у формуванні іміджу Національної гвардії – організатори підготували для пресофіцерів насичену програму.

 

 

Учасники заходу – майже 50 пресофіцерів Національної гвардії України, а також 10 викладачів Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, Харківської державної академії культури, Харківського національного економічного університету імені Кузнеця, відомі журналісти та блогери.

 

У живій дискусійній формі фіцери ділилися проблемами і напрацюваннями з їх вирішення. Викладачі  поділилися прогресивними технологіями для перемог в інформаційних битвах. Окрім того, роботу військових комунікаційників оцінив та відповів на питання про основні меседжі державних стратетегічних комунікацій керівник зборів, прессекретар командувача НГУ, підполковник Руслан Музичук.

 

Журналіст, блогер Олександр Костенко, один із менторів зборів сьогодні, розповів: «По-перше, такі заняття є життєво необхідними для пресофіцерів. Зараз, як я бачу, армія зробила колосальний крок завдяки таким семінарам і вони повинні проходити частіше. Адже медіа змінюється щосекунди і кваліфікація пресофіцерів повинна рости. Аудиторія дуже вразила. Всі ставили питання не первинного рівня пізнання, а вже з глибини. Видно, що всі присутні роблять роботу, яка їм подобається. Сьогодні говорили про ефективні стратегії просування контенту в соцмережах та як визначати цільову аудиторію для розповсюдження меседжу. Також про важливість інструментів розповсюдження. Адже до нас щодня надходить нова інформація. А для військових структур це удвічі важливо. Тому що слово, сказане в соціальних мережах звичайним громадянином – це одне, а військовим, ще й у воюючій країні – це зовсім інше. Тому пресофіцери повинні підходити до висловлювань з особливою серйозністю, чому ми і вчилися».

 

«Я вже втретє викладаю на зборах пресофіцерів. Уперше це було у 2018-му. За ці роки я спостерігаю, що змінюється в медіарепрезентації Національної гвардії України. Те, що за три роки відбулося, неймовірно шалений інформаційний вибух. Ми бачимо сучасний стиль, якісні фотографії, вдалі тексти. Дуже влучно підібрана SMM-стратегія, зазначила в. о. завідувач катедри медіакомунікацій соціологічного факультету Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна Лідія Стародубцева. З першої миті перебування в авдиторії я відчула тепло та віддачу. Навіть питання, що ставили пресофіцери, провокували до подальших роздумів. Сьогодні я розповіла про найактуальнішу проблему, яка стосується комунікацій у соціальних мережах – це конвергентність контенту».

 

Такі навчально-методичні збори – це не лише набуття нового досвіду і можливість набути практичних навичок у створенні медіаконтенту, це хороша мотивація і нове коло фахових знайомств. Результати цих зборів побачите у нових матеріалах на цьому сайті та на офіційних сторінках військових частин у соціальних мережах.

 

Більше про перебіг навчань читайте у попередньому матеріалі.

 

Пресслужба НГУ