П'ятниця, 3 Квітня, 2020 - 07:36
19 Лип 2018

В Академії розпочата робота експертної групи з питань впровадження ґендерної освіти

В Національній академії Національної гвардії України триває перший етап ґендерної оцінки закладу та навчальних програм щодо врахування ґендерного компоненту в освітніх закладах сектору безпеки і оборони України із залученням міжнародних експертів та фахівців державних органів.

 

Захід ініційований рішенням міжвідомчої робочої групи в рамках комісії з питань євроатлантичної інтеграції України з питань імплементації резолюції ООН №1325 «Жінки, Мир, Безпека» в секторі безпеки і оборони та має на меті розпочати трансформаційні процеси у вищому навчальному закладі з впровадження ґендерної політики в освітній процес. А саме: 1. оцінки інституційного механізму ( загальної інформації про навчальний заклад, структуру); 2. оцінки стану інтеграції проблематики забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків у навчальні дисципліни визначеного навчального закладу (досягнення, потенційні ризики, існуючі проблемні питання та шляхи їх вирішення); 3. ґендерного балансу у статистиці по факультетах і спеціальностях НА НГУ; 4. інституційних та ресурсних можливостей викладання ґендерної тематики в навчальному закладі.

 

У ході роботи, ґендерні експертки проводять зустрічі з представниками навчально-методичного центру Академії, відділу кадрів та викладачами навчального закладу за допомогою фокусованих інтерв’ю та обговорюють питання, які набувають особливої актуальності у контексті ґендерного підходу. Учасники оцінюють стан викладання навчальних дисциплін за всіма спеціальностями з точки зору інтеграції проблематики забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, визначають шляхи подальшої співпраці з ґендерними експертами.

 

За словами спеціаліста служби з ґендерної інтеграції управління кадрової роботи Головного управління НГУ Наталії Орловської, насамперед, процес оцінки дуже корисний для керівників та викладачів навчального закладу, адже саме вони навчатимуть курсантів – майбутніх офіцерів основним аспектам реагування на потреби чоловіків і жінок та прийняття ефективних рішень.

 

«Все більше постає питання відносно того, що між жінками та чоловіками повинні бути партнерські відносини, які базуються на самовизначенні особистості, на її самореалізації. Саме це сьогодні і є викликом проводити такий захід, який направлений на підвищення ґендерної компетентності людей, що займаються впровадженням ґендерних аспектів у навчання курсантів та студентів в секторі безпеки і оборони», - зазначила Наталія Орловська.

 

 

Відділ міжнародних зв’язків, інформації і комунікації НА НГУ